یخچال اسنوا مدل 240GW فریزر پایین
نوشته شده توسط : entekhabcenter14

یخچال فریزر پایین اسنوا مدل BMF-240 GW  دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا وباتوجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی شده است. علت پر فروش بودن یا مورد توجه بودن این مدل یخچال فریزر اسنوا  تنها ظاهر و طراحی زیبای آن نیست بلکه مشخصات فنی ویژه ای که دارد باعث جلب توجه کاربران شده و آن را در گروه پر طرفدارترین یخچال های فریزر  قرار می دهد.

سامانه سرمایش سریع

سامانه سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر در این  مدل از یخچال فریزر اسنوا  ، امکان سردسازی محتویات یخچال فریزر را در کمترین زمان محیا می کند تا مواد غذایی بدون از دست دادن تازگی و با حفظ مواد مغذی و ویتامین‌ها نگهداری شوند.

 

احساس تازگی و طراوت ماندگارتر

سیستم سرمایش 100% بدون برفک:  در یخچال فریزر اسنوا  با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این سیستم تازگی  مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین می نماید.

 

قیمت یخچال اسنوا

 

کاهش مصرف انرژی همراه با آرامش و آسایش 

DIGITAL INVERTER COMPRESSOR

این مدل از یخچال فریزر پایین اسنوا  دارای کمپرسوراینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در چنج سطح (توان خروجی)است و ، کارایی بسیار بالاتری را نسبت به کمپرسورهای معمولی دارا می باشد که سبب کاهش مصرف انرژی در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی مخصوصا در شبها می شود.

 

کاهش مصرف انرژی

سیستم کمپرسوراینورتر یخچال فریزر اسنوا با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی، با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان 20% و در نتیجه کاهش هزینه‌ها، موجب دستیابی نشان  A+ برای این محصول شده است.

 

 

 

 LUXURY LED: لامپ‌های LED به کار گرفته شده در این مدل از یخچال فریزر اسنوا علاوه بر زیبایی خاص و مصرف بهینه تر انرژی، فضایی نورانی را برای دید بهتر محتویات داخل یخچال فراهم میکند تا با آسودگی بیشتری دسترسی به مواد غذایی داشته باشید.

 

 

یخساز و آبسردکن 

 این مدل یخچال فریزر اسنوا  با افزایش پنجاه درصدی سرعت سرد کردن آب و بهره گیری از فیلتر تصفیه قدرتمند، و همینطور مجهز به یخساز مکانیکی با مخزن بزرگ ذخیره سازی یخ امکان دسترسی همیشگی به آب سرد و یخ را فراهم می نماید. 

 

تکنولوژی انحصاری “چرخه تعادل” ما در کاهش سطح پارازیت كمپرسورهاي يخچال بسيار موثر است. در یخچال فریزر اسنوا ، سیستم پیشرفته عملکرد در شب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، خواب آرامی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

بهترین یخچال اسنوا

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و امکان بازدید از کلیه محصولات لوازم خانگی با برندهای مطرح جهان ، اماده پذیرایی از مشتریان گرامی است. انتخاب سنتر این اطمینان را به خریداران محترم می دهد که کلیه محصولات بصورت اصل و ضمانت معتبر واگذار می شود. 


فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده محصولات اسنوا و نماینده رسمی شرکت اسنوا (Snowa) می باشد.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر، اسنوا، یخچال اسنوا، قیمت یخچال اسنوا، بهترین قیمت یخچال اسنوا،نمایندگی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: